Powered By Blogger

joi, 2 iunie 2011

O duminica Rose Essentielle




Duminica familia s-a reunit,in ciuda furtunii magnetice de sambata nopatea care mi-a dat oarece "batai de cap " si pulsatii in tampla.
Dimineata cerul era acoperit de nori gri,uraciosi si eram sigura ca gratarul noastru este compromis.
Ma gandeam deja s-a transform ceafa de porc fezandata cu ierburi,ulei,vin si condimentata din belsug, intr-o friptutra la cuptor.
Ei dar orele au trecut,cerul s-a inseninat si totul a decurs conform programului.
Startul s-a dat cu cateva aperitive frugale :





- rosii cherry;masline;oua de prepelita perpelite in sos de masline,otet si parunjel; bulgari de mozzarella bocconcino si vinete prajite pe grill,stropite cu ulei de masline si usturoi verde; rosii umplute cu ansoa.






Baietii au sfarait gratarele.
Iar maestru de ceremonii am fost eu bineinteles.
Incinsa cu sortul bucatarului,am supravegheat calitatea focului si distributia uniforma a caldurii in carne.
Cand era nevoie mai dadeam cate o palma peste capul novicilor .




Felul principal a fost un clasic gratar din ceafa de porc bine rumenit si corect prajit,cu garnitura de orez si varza calita parfumata cu marar din belsug .



Ei si am incheiat cu clatite cu branza si sos de capsuni.


Sau dupa cum s-a vazut in unele farfurii,cu sos de capsuni cu clatite .



Invitatii speciali nu puteau lipsi de la masa.



Un carnat m-ar coafa !


Am primit.Sa fiu bine crescut,mananc pe servetel.


Las-o !


Am halit-o !



Daca la final,bucatareasa primeste drept multumire pe langa traditionalul :

"Saru-mana pentru masa " si ceva roz ambalat in hartie rosie,inseamna ca la tara,viata e....Parfum .:)





Free hugs . :)



As spune ca am avut o Duminica...... Rose Essentielle .

Sa fiti iubiti !

33 de comentarii:

Lilly spunea...

La Multi Ani, draga Lia sa ne traiesti si sa incanti mereu cu povestile tale culinare si non culinare.O imbratisare mare!Imensa si Rose Essentielle!

Precious Mornings spunea...

Eu ca de obicei, zambesc larg dupa ce-ti citesc postarile. Sa mai zic si ca mi-a venit brusc foame, si nici macar nu-i ora pranzului?
Felicitari maxime si pentru foto si pentru preparate si nu in ultimul rand , pentru modul in care povestesti. :)

gaby_d spunea...

Imi plac duminicile tale si stilul de a povesti.
Si-mi mai plac rosiile, mozarella,clatitele, pisica, tu, palma peste cap :)))), gratarul , verdeata, parfumul:))))
Muah si..ah..mi-am amintit..mvai:)))))

Lia spunea...

Liily,

Multumesc din suflet .
Promit ca o sa ma straduiesc sa tin pasul .
O imbratisare mare si voua.

Lia spunea...

Precious,

Prin cuvinte incerc sa pastrez vie atmosfera momentului.
Peste ani,cand am sa citesc,vreau sa zambesc si eu. :)

Lia spunea...

Mvai....Gaby,

Si mie imi plac . :)
Ca de n-ar fi nu s-ar...povesti. :)

Muah si ah ! :))))

mandala spunea...

Foarte vie poveste ta ,la poza cu pisica s-a blocat pagina si ma gandeam ca ma pregeteste pentru pisica pe care vreau sa o adopt ,multumesc !

feldefel.arts spunea...

Ultima poza este tare tare! 3 generatii?
Pup sarbatorita! fara numar!

Lia spunea...

Mandala,
Vrei o pisica ?
Ia-o si vei fi cea mai fercita .
Vai ce emotii mi-ai dat.Abia astept sa-mi povestesti cum e .

Lia spunea...

Raluca,

Pup si eu "un copil etern " . :)

Adela Zilahi spunea...

O duminica frumoasa si foarte reusita! O masa imbelsugata, personaje frumoase si placute, o povestioara foarte amuzant povestita cu doua cuvinte ,, imi place,, LA MULTI ANI DRAGA LIA! sa fiti sanatoasa sa ne incantati cu toate minunatiile ce ni le pregatiti! Un pupic mare din partea mea!

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

ce frumos ai povestit! draga mea, a fost ziua ta? daca da, la multi ani. daca nu, te pup oricum :). ah, si mi-a placut faza cu novicii si mai ales aia cu pisica <3

arcadia spunea...

Mmmmmuah! Şi străieşti fără să-mbătrâneşti, o mie de ani! La mulţi ani! :*

Lia spunea...

Adela,

Multumesc mult pentru urare.
Dar te rog sa ma tutuiesti ca alfel ma simt baba . :)

Te pup.

Lia spunea...

Zazuza,

A fost o Duminica obisnuita,doar ca am mai adaugat un an in buletin,
chiar daca nu-mi place sa recunosc . :)

Te pup si multumesc .

Lia spunea...

Carra,

Multam fain si tie la fel .
Pup.

Andreea spunea...

La multi ani draga Lia!
Sanatate si numai bucurii iti doresc! Te pup cu multa simpatie.

Lia spunea...

Andreea,

Multumesc din suflet .

Alina---Explora Cuisine spunea...

La Multi Ani!!! foarte frumoase pozele si se vede ca a fost o aniversare pe cinste! P.S: si mie imi da migrene grozave vremea asta nebuna :)

Mrs. Green Foot spunea...

Cand ai zis ca ai primit un parfum m-am gandit eu ca miroase a zi de nastere, dar nu am fost sigura pana nu am citit comentariile fetelor.

La Multi Ani Lia! Si te imbratisez si eu asa tare ca fata din ultima poza :)

PS: imi place tare mult rochita ta (ce se vede din ea) din poza in care imparti palme.

La-Chef-A spunea...

La multi ani fericiti, Lia!
Sa fii iubita si sa ai parte de multe bucurii si impliniri.
Te pup si iti doresc ce-ti doresti si tu.

retete- ina spunea...

la multi ani
frumos ai sarbatorit cu retete regale
frumos prezentate
cu aceste fotografii,multumesc ca ne-ai primit la petrecere
pupici din qatar

Lia spunea...

Multumesc din suflet Piciorus.
Te imbratisez si eu cu tot dragul.:)

Lia spunea...

Gabi,

Multumesc mult.
Sa fii iubita si tu . :)))

Lia spunea...

Ina,

Multumesc si-ti trimit si eu niste pupici par-avion . :)

Haplea spunea...

Un adevarat festin culinar acolo la voi.La multi ani!Multa sanatate, fericire si iubire.

Lia spunea...

Haplea,

Multumesc mult pentru urari . :)

Maya spunea...

În afara ca îti doresc tot binele din lume si îti urez La Multi Ani din tot sufletul,da-mi voie sa te strîng la piept si sa-ti spun ca te iubesc!
Esti fantastica!

xoxoxo

Lia spunea...

Maya,

Multumesc mult.
Si trebuie sa marturisesc ca eu te iubesc mai demult . :)
Poate nu stii,dar tu m-ai inspirat mult in ultimii ani.
Te pup cu drag.

Antonina spunea...

La multi ani Lia ! sa ne traiesti si sa ne bucuri cu povestioarele tale.. Cat despre bunatatile de pe masa.. yammyy.. Un week-end minunat ..

garlutti spunea...

Bună ziua din Vigo Spania ... o masă delicioasă cu fotografii de familie mare .. ce mai distractiv şi produsele alimentare şi fantastic. Marimi sărutări

Lia spunea...

Antonia,

Multumesc mult.
Te pup.

Lia spunea...

Gracias Garluti . :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails